HTML

Cerebra

A Cerebra egy halmozottan sérült, agyi bénulással (cerebral palsy) diagnosztizált gyerkőc életét mutatja be, akinek a szülője úgy döntött, hogy Angliában próbálják meg kiaknázni a kisfiúban rejlő lehetőségeket.

Egy halmozottan sérült gyerkőc élete Angliában

2011.11.24. 13:47 mereibinet

A kezdetek...

Irány Anglia! Ez egy már-már sablonos kijelentés a magyar családok körében, akik úgy érzik, hogy nem tudnak boldogulni a jó öreg Magyarországon. A mi helyzetünk annyiban eltérő a megszokottól, hogy mi nem egy "átlag" család vagyunk. Egyik kisfiam ugyan is halmozottan sérült, kevert típusú agyi bénulással diagnosztizálták. Mivel hazánkban szinte lehetetlenné tették a létezésünket - nincs babakocsi (ami nem borul fel), nincs kerekesszék (amiből nem mászik ki),nincs autós ülés, nincs etetőszék -, ezért elhatároztam, hogy körülnézek Angiában.

Két hónapot töltöttem kint a nyáron, hogy utánnajárjak, tényleg olyan jók a lehetőségek a sérült gyermekes családok számára, mint ahogy azt az interneten láttam, ismerősöktől hallottam. Két hónap után pedig úgy döntöttem, hogy meg kell próbálnunk, mind a hárman (anya + 2 gyerkőc) kiköltözünk Angliába. Eddig úgy tűnik, hogy jól döntöttem - bár a kerítés itt sincs kolbászból :)

amerika-kolbasz-kerites-02.jpg

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cerebra.blog.hu/api/trackback/id/tr663408351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ArtmüllerÁgnes · http://artmuller.hu 2011.11.24. 15:22:27

Remek ötlet, és klassz cél! Üdv a blogvilágban, kedves! :))

mereibinet 2011.11.25. 08:20:46

@ArtmüllerÁgnes: Köszönöm! Remélem, hasznos infokat sikerül majd összeszednem.
süti beállítások módosítása