HTML

Cerebra

A Cerebra egy halmozottan sérült, agyi bénulással (cerebral palsy) diagnosztizált gyerkőc életét mutatja be, akinek a szülője úgy döntött, hogy Angliában próbálják meg kiaknázni a kisfiúban rejlő lehetőségeket.

Egy halmozottan sérült gyerkőc élete Angliában

2012.03.06. 12:28 mereibinet

Legújabb álmom...

Címkék: utazás alvás segédeszköz

Már tudom: én vagyok a telhetetlenség netovábbja. Alig néhány hónapja oldódott meg, hogy Zsomborom biztonságos körülmények között, szökésmentesen tudjon aludni, és nekem máris további igényeim vannak. Most, hogy kitört a jóidő, feltámadt bennünk a vágy, hogy utazzunk. Ne csak itt a környéken, hanem távolabbi helyekre is, ahonnan nem lehet estére visszaérni, hanem ott kellene aludni (pl. London). Nos, ugye ez egy újabb problémát vet fel alvás szempontjából. A lakásban, fix helyen alvás megoldásáról itt olvashattok. De ez az ágy olyan nehéz, hogy még az előző lakásban arrébb akartam mozdítani pár centivel, de esélyem sem volt. Így ugye ez az ágy alkalmatlan arra, hogy ha utazunk, akkor magunkkal vigyük. Így el kezdtem keresgélni a neten (újra), hogy találjak valami utiágyat nem babáknak, hanem spéci szökős nagy gyerekeknek. Ééééés találtam is :) Ránézésre szuper: hatalmas, szökésbiztos, két nagyobb táskában elfér, összesen 35 kg, és azt írják róla, hogy tíz perc alatt felállítható. Naaagyon jóóóó... Íme:

voyager-closed-670x600.jpgÍgy néz ki felállítva. Nnnna, ebből lógjon meg a gyerek! Összecsomagolva így néz ki:

Safe-Spaces-5345-9076-530x600.jpg

Árat sajna nem írnak. Gyanítom, ez is pár ezer font, mint a fix változat. De legalább most már optimistábban állok a dologhoz, nem úgy, mint néhány éve, amikor otthonról találtam rá a mostani ágyra. Most már megtapasztaltam, hogy nekünk is lehetnek ilyen eszközeink. Lehet, hogy erre is várnunk kell néhány évet, de akkor is ottvan a tudat, hogy előbb-utóbb el tudunk menni többnapos túrákra is  :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cerebra.blog.hu/api/trackback/id/tr414291020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása