HTML

Cerebra

A Cerebra egy halmozottan sérült, agyi bénulással (cerebral palsy) diagnosztizált gyerkőc életét mutatja be, akinek a szülője úgy döntött, hogy Angliában próbálják meg kiaknázni a kisfiúban rejlő lehetőségeket.

Egy halmozottan sérült gyerkőc élete Angliában

2012.02.15. 19:26 mereibinet

Szünet program

Címkék: játék szabadidő hétköznapok

Itt napok óta gyönyörű idő van, 11 fok (pluszban), süt a nap.... ráadásul iskolaszünet. Kb. 6 hetente van szünet a suliban, ez a mostani a "half-term", kb. negyedéves szünet. Szóval kirándulunk - gondoltam én :) Szépen felkeltem, szendvicseket készítettem, Zsomboromnak ledaráltam az előzőleg megfőzött kaját - tízórait, ebédet, uzsonnát -, csomagoltam váltóruhát, pelust, tucat számra partedlit, innivalót... és vártam. Gondoltam szünet idején nem ébresztem fel a kölköket. És nem is keltek fel egészen 1/2 11-ig. Hát ilyen még nem volt.... (de élveztem :)) Így nem mentünk kirándulni, mivel délután 4-re jöttek hozzánk. Helyette maradt egy gyors geocaching a környéken. Geocaching: "kincskeresés" GPS-sel, egy dobozka el vagyon dugva egy helyre, aminek a GPS koordinátáit megadják, azt meg kell találni. Ebben a dobozban van egy kis "kincs", ami a megtalálóé, de helyette illik/kell otthagyni más kincset. Pl. mekis figurát, kiskatonát, radírt, csilivili ékszert, sakk figurát, egyéb értékes kincseket. Szóval megtaláltuk első kinti geoládánkat :) Zsombor is megmászta ezt a helyet, illetve a fát is :) Ide volt elrejtve:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cerebra.blog.hu/api/trackback/id/tr534114743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása